Informacja dotyczy zapytania ofertowego na świadczenie usługi serwisu i pomocy technicznej dla maszyny XEROX 700i Digital Press w 2023 r.
Wpisy w BIP (strona 22)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Z-OA.26.08.11.2022.3
Informacja dotyczy zapytania ofertowego na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych w Mazowieckim Biurze Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Siedlcach oraz sprzątania terenu parkingu przed budynkiem i odśnieżanie w sezonie zimowym od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Z-OA.26.07.11.2022.8
Wynik naboru do ogłoszenia nr 38/2022
Informacja o wyniku naboru.
Nazwa jednostki – Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie. Nazwa stanowiska – główny specjalista (ogłoszenie nr 38/2022).
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na w/w stanowisko został wybrana Pani Małgorzata Wójcik zamieszkała w Warszawie.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:
Pani Małgorzata Wójcik w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się odpowiednią wiedzą w zakresie zamówień publicznych. Po za tym posiada wymagane kwalifikacje wskazane w ogłoszeniu o naborze.
Likwidacja nr 1/O/2022
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku OT MBPR w Ostrołęce – ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka.
1. Nieodpłatne przekazanie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku może nastąpić na pisemny wniosek instytucji gospodarki budżetowej, organów administracji publicznej i samorządowej, instytucji oświaty i szkolnictwa, instytucji niebędących państwowymi jednostkami budżetowymi oraz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.
2. Wniosek o darowiznę powinien zawierać:
nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składników majątku ruchomego;informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę;wskazanie składników majątku ruchomego, o który występuje jednostka;uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składników majątku ruchomego;oświadczenie, że przekazane nieodpłatnie składniki majątku ruchomego zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym, na koszt podmiotu, któremu przekazano te składniki majątku ruchomego;imię i nazwisko oraz stanowisko osoby upoważnionej do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;telefon kontaktowy;odpis statutu.
3. Zainteresowane jednostki proszone są o złożenie dokumentów (ofert pisemnych) w terminie do 16 grudnia 2022 r. w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Ostrołęce do godz. 11:00 na podany adres:Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w WarszawieOddział Terenowy w Ostrołęceul. Piłsudskiego 3807-410 Ostrołękanumer telefonu: 29 766 65 88
Na kopertach powinien być napis: „Zbędne i zużyte składniki majątkowe”Niżej przedstawione przedmioty można oglądać w Mazowieckim Biurze Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (numer do kontaktu 29 766 65 88) i umówieniu się na konkretny termin.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 16 grudnia 2022 r. o godz. 12:00 w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka.
4. W przypadku braku wniosków o przekazanie, niżej wymienione składniki rzeczowe majątku zostaną przekazane do utylizacji.
Lp.NazwaNr inwentarzowyDiagnoza 1234 1.Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna DC 7800p wraz z oprogramowaniem – Monitor LCD PHILIPS 190B8CSOTO/491/0/30Komputer z roku 2008. HP DC7800 – Intel Core2 Duo E8400, RAM 6 GB, NVIDIA GeForce 8600 GT, MS Windows 8.1 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych. 2.Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna Dell OptiPlex 390 DT wraz z oprogramowaniemOTO/491/0/28Komputer z roku 2011. DELL OPTIPLEX 390 – Intel Core i5-2400, RAM 4 GB, MS Windows 7 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych.3. Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna Dell OptiPlex 390 DT wraz z oprogramowaniemOTO/491/0/29Komputer z roku 2011. DELL OPTIPLEX 390 – Intel Core i5-2400, RAM 4 GB, MS Windows 7 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych. 4.Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna Dell VOSTRO wraz z oprogramowaniemOTO/II/05/21Komputer z roku 2013. DELL VOSTRO 270s – Intel Core i3-3240, RAM 4 GB, MS Windows 7 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych. 5.Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna Dell VOSTRO wraz z oprogramowaniemOTO/II/05/20Komputer z roku 2013. DELL VOSTRO 270s – Intel Core i3-3240, RAM 4 GB, MS Windows 7 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych. 6.Zestaw komputerowy:– Jednostka centralna Dell VOSTRO wraz z oprogramowaniemOTO/II/05/19Komputer z roku 2013. DELL VOSTRO 270s – Intel Core i3-3240, RAM 4 GB, MS Windows 7 Pro. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych. 7.Monitor LCD PHILIPS 190B8CSOTO/491/0/32Monitor z 2007 roku przestarzały, wyeksploatowany o niskiej jakości wyświetlanego obrazu. Nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. 8.Monitor LCD 19 ACER AL 1913OTO/491/0/17Monitor z 2005 roku przestarzały, wyeksploatowany o niskiej jakości wyświetlanego obrazu. Nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura.9.Wideoprojektor TPD-T90Nr ser.10556750+LogitehOTO/803/8/05Projektor z 2005 roku. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. 10.HP Business Inkjet 2800OTO/491/0024Drukarka z 2008 roku, wyeksploatowane, o niskiej wydajności oraz słabej jakości druku. Problemy z głowicami i tuszami. 11.Serwer HP DL 185R05OTO/491/5/02Serwer z 2008 roku. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura. Nie posiada dysków twardych.
Likwidacja nr 1/S/2022
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku OT MBPR w Siedlcach – ul. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce.
1. Nieodpłatne przekazanie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku może nastąpić na pisemny wniosek instytucji gospodarki budżetowej, organów administracji publicznej i samorządowej, instytucji oświaty i szkolnictwa, instytucji niebędących państwowymi jednostkami budżetowymi oraz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.
2. Wniosek o darowiznę powinien zawierać:
nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składników majątku ruchomego;informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę;wskazanie składników majątku ruchomego, o który występuje jednostka;uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składników majątku ruchomego;oświadczenie, że przekazane nieodpłatnie składniki majątku ruchomego zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym, na koszt podmiotu, któremu przekazano te składniki majątku ruchomego;imię i nazwisko oraz stanowisko osoby upoważnionej do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;telefon kontaktowy;odpis statutu.
3. Zainteresowane jednostki proszone są o złożenie dokumentów (ofert pisemnych) w terminie do 14 grudnia 2022 r. w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Siedlcach do godz. 11:00 na podany adres:Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w WarszawieOddział Terenowy w Siedlcachul. Pułaskiego 19/2108-110 Siedlcenumer telefonu: 25 632 56 43Na kopertach powinien być napis: „Zbędne i zużyte składniki majątkowe”Niżej przedstawione przedmioty można oglądać w Mazowieckim Biurze Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Siedlcach, ul. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (numer do kontaktu 25 632 56 43) i umówieniu się na konkretny termin.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 14 grudnia 2022 r. o godz. 12:00 w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Siedlcach, ul. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce.
4. W przypadku braku wniosków o przekazanie, niżej wymienione składniki rzeczowe majątku zostaną przekazane do utylizacji.
Lp.NazwaNr inwentarzowyDiagnoza1Komputer Dell Vostro – 4 szt.OTS/II/05/031, OTS/II/05/033, OTS/II/05/035, OTS/II/05/036, Komputery z roku 2013. Wyeksploatowane, o niskiej wydajności, parametry komputerów nie pozwalające na poprawne działanie aktualnego oprogramowania oraz płynną pracę użytkownika. Posiadają nie wspierany przez firmę Microsoft system operacyjny.2serwer HP Proliant DL 185G5OTS/491/5013Serwer z 2008 roku. Wyeksploatowany, z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz Biura. Nie posiada dysków twardych.3Router Cisco 1800OTS/491/5013Router z 2008 roku. Z uwagi na niskie parametry nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz Biura.4UPS APC SMART 1500OTS/491/5013Zasilacz awaryjny z 2008 roku, wyeksploatowany. Nie włącza się.5Monitor Philips 24”OTS/491/0032Monitor z 2008 roku przestarzały, wyeksploatowany o niskiej jakości wyświetlanego obrazu. Nie znajduje zastosowania dla potrzeb realizowanych na rzecz biura.6Kamera PanasonicOTS/803/8003Kamera z ok. 1996 r., przestarzała technologia, akumulatory zużyte, niesprawna.
Wynik naboru do ogłoszenia nr 40/2022
Informacja o wyniku naboru.
Nazwa jednostki – Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie. Nazwa stanowiska – główny specjalista (ogłoszenie nr 40/2022).
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Maciej Delnicki zamieszkały w Warszawie.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:
Pan Maciej Delnicki wykazał się odpowiednią wiedzą merytoryczną dotyczącą województwa mazowieckiego i systemu planowania strategicznego na poziomie wojewódzkim.
Spełnił wymagania w zakresie oczekiwań stawianych na w/w stanowisku.
Zakończona – Oferta pracy – Ogłoszenie nr 44/2022
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
Ogłoszenie: nr 44/2022. Miejsce pracy: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie. Nazwa stanowiska: starszy specjalista. Nazwa komórki organizacyjnej: Zespół Organizacyjno-Administracyjny. Wymiar etatu: pełny etat.
Przewidywana kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto w przedziale 4000 zł do 4900 zł (puls dodatek za wieloletnią pracę).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
administrowanie pomieszczeniami Biura oraz sprawowanie nadzoru nad ich konserwacją i obsługą techniczną oraz współpraca w tym zakresie z podmiotami zewnętrznymi;gospodarowanie mieniem Biura i prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej;likwidacja sprzętu zużytego i utylizacja zbędnych materiałów;prowadzenie spraw z zakresu udzielania przez Biuro zamówień publicznych, w tym współpraca przy przygotowywaniu specyfikacji przedmiotu zamówienia do nowych zakupów oraz usług na potrzeby Biura i Oddziałów Terenowych w ramach wykonywanych obowiązków;organizowanie zakupu materiałów oraz innych środków trwałych i usług, niezbędnych do funkcjonowania Biura;koordynowanie spraw z zakresu zakupów wspólnych oraz współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie w tym zakresie;prowadzenie rejestru umów oraz zbioru wewnętrznych aktów prawnych;koordynowanie udzielania informacji publicznej we współpracy z komórkami organizacyjnymi Biura właściwymi merytorycznie;zabezpieczenie potrzeb transportowych Biura;prowadzenie i obsługa pojazdu służbowego Biura (samochodu);zapewnienie obsługi logistycznej wyjazdów służbowych kadry kierowniczej Biura;zapewnienie obsługi logistycznej zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Biura;weryfikowanie standardów kontroli zarządczej;
Warunki pracy:
praca biurowa przy komputerze;budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe;udokumentowany staż pracy min. 3 lata;znajomość przepisów Ustawy o pracownikach samorządowych;znajomość Ustawy – prawo zamówień publicznych;znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej;umiejętność organizacji pracy własnej;sumienność, staranność i terminowość wykonywania obowiązków służbowych;odporność na stres;wysoka kultura osobista;umiejętność pracy w zespole, kreatywność oraz zaangażowanie w wykonanie obowiązków;komunikatywność oraz umiejętność logicznego myślenia;umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność postępowania z dokumentami i przepisami, umiejętność sporządzania dokumentów i pism;posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
umiejętność pracy pod presją czasu;prawo jazdy kategorii B;znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny (własnoręcznie podpisany)kwestionariusz osobowy (do pobrania)klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów (do pobrania)oświadczenia dla kandydatów (do pobrania)kserokopia dokumentu (dyplom) potwierdzającego posiadane wykształceniekserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy,kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) tj. z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, V piętro lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres Biura:
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa do dnia 03.01.2023 r. (decyduje data wpływu do Biura) z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr 44/2022”.
List motywacyjny, oświadczenia, klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
W przypadku aplikowania na więcej niż jedno ogłoszenie o naborze, komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć na każde ogłoszenie osobno.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu związanym z naborem.
Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną oraz poza ogłoszeniem.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze będą poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszym przebiegu naboru.
Po przeprowadzonym postępowaniu kwalifikacyjnym informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego (www.mbpr.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MBPR w Warszawie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora MBPR inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawae-mail: IOD@mbpr.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe (w tym dane na temat niepełnosprawności) w zakresie wskazanym w przepisach prawa[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego naboru lub rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody[2], która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu odwołania zgody.
Okres przechowywania danych
Biuro nie zwraca złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszenie w ramach naboru na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru, a w przypadku nie zatrudnienia żadnego z kandydatów – bezzwłocznie po zakończeniu naboru.
W przypadku rekrutacji na stanowisko urzędnicze na zastępstwo lub na stanowisko pomocnicze i obsługi – w przypadku, gdy nie podjęto decyzji o zatrudnieniu dokumenty aplikacyjne są komisyjnie niszczone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty wpływu.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
Profilowanie
Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;ograniczenia przetwarzania danych osobowych;usunięcia danych osobowych;wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.
[1] Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w związku z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 1 i art. 6 ust. 3 (w przypadku rekrutacji na stanowisko urzędnicze) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (w przypadku danych o niepełnosprawności, w ramach rekrutacji na stanowisko urzędnicze).
[2] Art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
Zakończona – Oferta pracy – Ogłoszenie nr 43/2022
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
Ogłoszenie: nr 43/2022. Miejsce pracy: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie – Oddział Terenowy w Płocku. Nazwa stanowiska: główny specjalista. Nazwa komórki organizacyjnej: Zespół Planowania Strategicznego w Płocku. Wymiar etatu: pełny etat.
Przewidywana kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto w przedziale 3900 zł do 4800 zł (plus dodatek funkcyjny plus dodatek za wieloletnią pracę).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
udział w opracowywaniu i monitorowaniu dokumentów planistycznych i strategicznych samorządu województwa, tj. Strategii rozwoju województwa mazowieckiego i Planu zagospodarowania przestrzennego województwa mazowieckiego w zakresie właściwości merytorycznej Oddziału;współpraca przy sporządzaniu Audytu krajobrazowego województwa mazowieckiego;współpraca przy sporządzaniu Raportu o stanie województwa mazowieckiego;współpraca przy sporządzaniu tematycznych opracowań analityczno –studialnych;opracowywanie opinii do projektów dokumentów krajowych i europejskich oraz projektów ustaw i rozporządzeń w zakresie rozwoju regionalnego i planowania przestrzennego;prowadzenie współpracy z komórkami organizacyjnymi Biura i Urzędu, jednostkami samorządu terytorialnego oraz administracją rządową.
Warunki pracy:
praca biurowa przy komputerze,budynek przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe – preferowane dziedziny: rozwój regionalny, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne, geografia, architektura, urbanistyka, geodezja i kartografia, ochrona środowiska;udokumentowany staż pracy min. 4 lata;znajomość przepisów ustaw: o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, planowania przestrzennego i samorządu województwa;umiejętności w zakresie opracowywania dokumentów planistycznych i strategicznych, przygotowywania opinii i stanowisk;umiejętność redagowania pism i dokumentów;znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych;odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, dokładność, wysoka kultura osobista;umiejętność analizy i syntezy informacji, logicznego myślenia, poszukiwania i selekcji informacji;posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
umiejętność pracy pod presją czasu;gotowość do wyjazdów służbowych;obsługa specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w pracy Biura (np. MapInfo, ArcGIS, QGIS).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny (własnoręcznie podpisany)kwestionariusz osobowy (do pobrania)klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów (do pobrania)oświadczenia dla kandydatów (do pobrania)kserokopia dokumentu (dyplom) potwierdzającego posiadane wykształceniekserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy,kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) tj. z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, V piętro lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres Biura:
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa
do dnia 03.01.2023 r. (decyduje data wpływu do Biura) z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr 43/2022”.
List motywacyjny, oświadczenia, klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
W przypadku aplikowania na więcej niż jedno ogłoszenie o naborze, komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć na każde ogłoszenie osobno.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu związanym z naborem.
Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną oraz poza ogłoszeniem.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze będą poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszym przebiegu naboru.
Po przeprowadzonym postępowaniu kwalifikacyjnym informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego (www.mbpr.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MBPR w Warszawie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora MBPR inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawae-mail: IOD@mbpr.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe (w tym dane na temat niepełnosprawności) w zakresie wskazanym w przepisach prawa[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego naboru lub rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody[2], która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu odwołania zgody.
Okres przechowywania danych
Biuro nie zwraca złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszenie w ramach naboru na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru, a w przypadku nie zatrudnienia żadnego z kandydatów – bezzwłocznie po zakończeniu naboru.
W przypadku rekrutacji na stanowisko urzędnicze na zastępstwo lub na stanowisko pomocnicze i obsługi – w przypadku, gdy nie podjęto decyzji o zatrudnieniu dokumenty aplikacyjne są komisyjnie niszczone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty wpływu.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
Profilowanie
Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;ograniczenia przetwarzania danych osobowych;usunięcia danych osobowych;wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.
[1] Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w związku z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 1 i art. 6 ust. 3 (w przypadku rekrutacji na stanowisko urzędnicze) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (w przypadku danych o niepełnosprawności, w ramach rekrutacji na stanowisko urzędnicze).
[2] Art. 6 ust. 1 lit a) RODO;