Stanowisko ds. Kadr i Szkoleń

Do zadań tego wieloosobowego stanowiska należy:

  • opracowywanie zasad polityki kadrowej i jej realizowanie;
  • planowanie zatrudnienia i wynagrodzeń osobowych oraz gospodarowanie limitem wynagrodzeń we współpracy z Głównym Księgowym;
  • prowadzenie naboru na stanowiska urzędnicze w Biurze;
  • prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej;
  • prowadzenie spraw w zakresie okresowej oceny pracowników na stanowiskach urzędniczych;
  • prowadzenie spraw w zakresie planowania indywidualnej ścieżki kariery pracowników;
  • prowadzenie ewidencji pracowników;
  • przygotowywanie dokumentacji w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy oraz awansowania, przeszeregowywania i wynagradzania;
  • ewidencjonowanie czasu pracy pracowników;
  • obsługa pracowników w zakresie:
    • przygotowywania wniosków o wypłatę świadczeń, wynikających ze stosunków pracy (nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne),
    • załatwiania formalności związanych z przejściem na emeryturę lub rentę,
    • ewidencjonowania urlopów i zwolnień lekarskich,
    • wystawiania dokumentów i zaświadczeń;
  • prowadzenie akt osobowych pracowników Biura;
  • angażowanie środków na wynagrodzenia pracowników Biura;
  • realizowanie działań w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Biura;
  • sporządzanie rocznego planu szkoleń pracowników Biura;
  • prowadzenie obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w zakresie spraw kadrowych;
  • współpraca z Pełnomocnikiem Dyrektora ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie realizacji zadań, o których mowa w § 29 Regulaminu;
  • współpraca z Wieloosobowym Stanowiskiem ds. BHP dotycząca ustalania planów szkoleń pracowników Biura w zakresie BHP.