Likwidacja nr 1/P/2024

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku MBPR w Warszawie
– Oddział Terenowy w Płocku

1. Nieodpłatne przekazanie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku może nastąpić na pisemny wniosek instytucji gospodarki budżetowej, organów administracji publicznej i samorządowej, instytucji oświaty i szkolnictwa, instytucji niebędących państwowymi jednostkami budżetowymi oraz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.

2. Wniosek o darowiznę powinien zawierać:

  • nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składników majątku ruchomego;
  • informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę;
  • wskazanie składników majątku ruchomego, o który występuje jednostka;
  • uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składników majątku ruchomego;
  • oświadczenie, że przekazane nieodpłatnie składniki majątku ruchomego zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym, na koszt podmiotu, któremu przekazano te składniki majątku ruchomego;
  • imię i nazwisko oraz stanowisko osoby upoważnionej do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
  • telefon kontaktowy;
  • odpis statutu.

3. Zainteresowane jednostki proszone są o złożenie dokumentów (ofert pisemnych) w terminie do 12 listopada 2024 r. w siedzibie Oddziału Terenowego MBPR w Płocku do godz. 11:00 na podany adres:

Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
Oddział Terenowy w Płocku
ul. Kolegialna 19
09-402 Płock
numer telefonu: 24 262 59 88

Na kopertach powinien być napis: „Zbędne i zużyte składniki majątkowe”

Niżej przedstawione przedmioty można oglądać w Mazowieckim Biurze Planowania Regionalnego w Warszawie, Oddział Terenowy w Płocku, ul. Kolegialna 19,
09-402 Płock w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (numer do kontaktu tel. 24 262 59 88) i umówieniu się na konkretny termin.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 12 listopada 2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Oddziału Terenowego w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock.

4. W przypadku braku wniosków o przekazanie, niżej wymienione składniki rzeczowe majątku zostaną przekazane do utylizacji.

Lp.NazwaNr inwentarzowyDiagnoza
1.Urządzenie wielof. OKI MC 362dnOTP/II/005/0034Urządzenie wielofunkcyjne wyeksploatowane z 2014 r., o niskiej wydajności, słabej jakości druku oraz skanowanych dokumentów. Urządzenie brudzi.
2.PLOTER HP DESIGN JET 800OTP/803/8003Urządzenie drukujące wyeksploatowane z 2005 r. o niskiej wydajności. Posiada uszkodzony moduł sterujący. Naprawa niemożliwa z uwagi na brak dostępności części zamiennych potwierdzona przez zewnętrzny serwis. Nie nadaje się do dalszego użytku.
3.Niszczarka RexelOTP/II/008/0078Urządzenie wyeksploatowane z 2015 r. Posiada uszkodzone rolki, co powoduje zacinanie się i głośną pracę urządzenia. Nie nadaje się do dalszego użytku.